Tudung Labuh Online Koleksi Terkini

Tampil kemas dan sopan dengan fesyen tudung labuh yang kemas dan cantik. Didatangkan dalam pelbagai pilihan warna dan rekaan. Berawning Berdagu Dan Bidang 60 . Selesa Dipakai Dan Tahan Lama KLIK SINI Untuk Maklumat Lanjut...


TEMPAHAN & PERTANYAAN
WHATSAPP DAN SMS

MAZNI AZMI 019 265 3791

// //

Shawl Halfmoon Labuh Helwa Untuk Puan Izan

Shawl Halfmoon Labuh Helwa Untuk Puan Izan

Assalamu'alaikum Wrmbth, Terima kasih Puan Izan. Atas tempahan wide shawl helwa dan tudung warna plain yang lain. 


shawl halfmoon labuh helwa
Tempahan wide shawl halfmoon dan tudung bulat dari Puan Izan

Alhamdulillah diberi tanggungjawab untuk sempurnakan satu lagi hajat hamba Allah dari Petaling Jaya.

Ya.. Kami ada kemampuan untuk terima tempahan bentuk tudung berbeza bagi semua koleksi tudung keluaran tudung Nur.

Salah satu kelebihan bisnes online ialah, pelanggan kami datang dari pelbagai lokasi.

Hari ini mungkin dari Selangor, esok lusa siapa tahu. Hehe.
Terima kasih Puan Izan dari Petaling Jaya. KLIK SINI


Kali ini Puan Izan dari Petaling Jaya datang ke blog kami bertanyakan beberapa jenis tudung labuh yang yang diingini.

Ok.. Senarai tudung tudungnya..

1. Tudung Bulat Saffron


tudung bulat safron petaling jaya

2. Tudung bawal empat segi Helwa


tudung bawal 4 segi helwa
3. Shawl halfmoon labuh Helwa


halfmoon shawl labuh helwa coklat
Boleh perasan kan.. Tudung Helwa yang dipesannya bentuk tudung bawal dan selendang halfmoon.

Corak dan fesyen yang sama dalam 2 bentuk berbeza.

Dann.. Yang bestnya untuk setiap jenis tudung .. ada saiz yang berbeza untuk disesuaikan dengan ketinggian pelanggan.

Semuanya untuk keselesaan pelanggan.

Dan tudung Saffron ni antara tudung yang sangat laku dikalangan muslimah bertudung labuh.

Selain tudung Jauhari. Yang majoritinya stoknya dah habis.

Anda puas hati. Kami suka hati.

Tiada lagi masalah dalam memilih tudung labuh yang padan dengan diri.

Terus ke pintu rumah anda. Kelebihan butik online. Semuanya di hujung jari kan.

Petaling Jaya bukan jauh mana pun.

Kami pun selalu singgah Taman Jaya berdekatan Amcorp Mall. Cantik taman tu.


petaling jaya shawl labuh halfmoon

Memang terjaga rapi.

Tak perlu tunggu hujung minggu, setiap petang selepas waktu pejabat.. Memang warga kota akan datang beriadah.

Bawa suami isteri ibu dan ayah.


petaling jaya kedai selendang online

Memang best. Taman permainan untuk kanak kanak. Untuk warga tua pun ada banyak kerusi dan Gazzebo.

Rasa rasanyalah.. rugi staf menara TNB cawangan Petaling Jaya tak gunakan kemudahan di Taman Jaya tu.

Pejabat dengan taman tu sebelah sebelah. Memang terbaiklah.

Terima kasih sekali kepada Puan Norizan. Tempahan wide shawl online dah pun di uruskan. 

Insyaallah, jika ada sebarang pertanyaan boleh hubungi melalui SMS dan WHATSAPP 


Mazni Azmi 019 2653791
Read More
// //

Tudung Akad Nikah Labuh Untuk Orang Klang

Tudung Akad Nikah Labuh Untuk Orang Klang

Assalamu'alaikum Wrmbth, Terima kasih sekali lagi kepada orang Klang. Memang sokongan padu pada kami kerana berterusan beli tudung akad nikah jenis besar saiznya.


tudung akad nikah labuh pengantin

Walaupun kami masih hijau dalam bidang ini, telah banyak kepercayaan yang diberikan kepada kami.

Alhamdulillah satu perkembangan positif. 

Memang seronok perniagaan ni kan. Kerana niat kami adalah untuk membantu menyelesaikan masalah pelanggan.

Ya.. dari masalah masalah yang diselesaikan.. Dari senyuman mereka.. Makin bersemangat kami untuk teruskan perjuangan ini.


Terima kasih Klang.

Memang betul.. Dalam perniagaan .. Motif utama adalah keuntungan.

Tapi itu bukan prioriti no 1 dalam senarai.

Jika kita buatkan pelanggan gembira dan puas hati dengan servis ditawarkan. 

Insyaallah mereka akan datang lagi berkali kali.

Hehe.. Semangat semangat.

Kali ini Cik Wati dari Klang datang berhajat untuk dapat tudung kahwin yang dibuat daripada kain koshibo.

Kain koshibo?

Kain apa tu? Kain jenis ini memang biasa dijadikan tudung labuh bidang besar

Contohnya bidang 60. 

Kemungkinan besar Cik Wati sudah biasa menggunakan kain jenis ini. Jadi lebih selesa dan yakin untuk memakainya.

Memang betul kami ada kain tudung yang menggunakan kain jenis koshibo untuk bahan mentah tudung.

Tudung labuh koshino halfmoon
Tudung Daisi Halfmoon
Antara tudung yang menggunakan kain koshibo adalah tudung daisi.

Tapi tudung daisi bukanlah tudung yang biasa digunakan untuk majlis akad nikah.

Jadi kami cadangkan pada Cik Wati kain tudung mana yang lebih sesuai.

Kebiasaannya.. Kain jaquard dan France satin akan digunakan.


shawl halfmoon france satin
Contoh tudung france satin yang ditempah dalam bentuk shawl halfmoon
Tugas kita sebagai peniaga adalah memberikan khidmat nasihat terbaik.

Ya, mendidik pengguna akan kelebihan dan kekurangan setiap kain.

Contohnya tentang cara penjagaan dan pemakaian yang betul.

Macam mana nak bagi tudung tahan lama, dan kesesuaian untuk memilih jenis tudung dan majlis yang dihadiri.

Contohnya jika kita nak hadiri temuduga kerja. Perlu memakai dengan pakaian terbaik supaya kelihatan kemas.

Kita tak boleh lari dari penilaian penemuduga. First impression sangat penting.

Ok, akhirnya Cik Wati setuju dengan tudung france satin yang dicadangkan.

Dan bentuk tudung yang dipilih adalah selendang bulat.

Masa pilih ni pun ada kejadian kelakar. Apa bentuk selendang bulat ni?

Betul tak tahu ni? Selendang bulat memang ramai orang tak tahu. Kalau setakat selendang biasa tu memang ramai tahu bentuknya segiempat tepat.

Tapi selendang bulat labuh jarang orang sebut.

Sebenarnya.. Nama lain baginya ialah selendang halfmoon labuh.

Ohh~~ Halfmoon ke. Cakaplah awal awal.

Nampakkan. Kadang kadang kita kenal pun benda tu. Tapi bila seorang cakap bahasa ayam.

Seorang lagi bahasa itik. Mana la nak sampai mesejnya.

Jadi.. Masa sibuk kami bincang pasal apa itu selendang bulat. 

Saya kongsikan bentuk tudung tu. Bentuknya mcam dibawah ni.


selendang halfmoon labuh bulat

selendang halfmoon labuh bulat
Bentuk tudung selendang bulat. Atau nama lainnya Shawl halfmoon


Senang betul bila ada Whatsapp ni. Boleh letak gambar. Senang nak tunjukkan pada pelanggan.

Alhamdulillah, selepas semuanya selesai dan sepakat dengan harga dan bentuk tudung.

Antara keistimewaan tudung yang dibekalkan kami, hampir semua jenis tudung boleh dtempah dalam bentuk yang diingankan. 

Bentuk tudung bawal 4 segi, selendang labuh, oval, bulat, bundar dan half moon.

Kita bincang sampai jadi. Anda gembira kami puas hati.

Kami dah pun poskan tempahan tudung akad nikah labuh dari Cik Wati. Jika anda ada sebarang soalan atau tempaha. SMS dan WHATSAPP

Mazni Azmi 019 265 3791

Read More
Mazni Azmi